Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Mads Nejsum Madsen

Mads Nejsum Madsen
bruger siden
06-01-2004

31-10-2006 kl. 21:28

Jeg har haft en 2,0 (Williams) for en del år siden... jeg tænker stadig tilbage på den med glæde... fed bil, og det undrer mig faktisk stadig at ikke flere har fået øjnene op for denne bil. Som skrevet tidligere får man en bil med lidt fedt design til de samme penge som en anden ordinær bil. Eneste minus er dog rust. Min bror har haft en alm. 5 dørs 1,6 megane, årgang 96 som var noget "ulden" i kanterne... mon ikke det går igen i copue udgaven...?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jesper Kümpel

Jesper Kümpel
bruger siden
06-01-2004

31-10-2006 kl. 22:35

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående kommentarer. Jeg har også for en del år siden haft en '96 2,0 Williams og det er absolut også den du skal gå efter. Det var faktisk min første bil :o). Havde den i 4 år og kørte 101300km i den. Fik helt tårer i øjnene da jeg sad og kiggede papirene igennem. Kun skiftet sliddele og det har ikke været særlig dyrt.
Men husk at tjekke elektronikken, at el-ruder osv. virker, samt rust på undervogn og udsødning (lydpotten har det med at tærre indefra pga. kondens, skiftet 3 gange på min). Det er en rigtig fed bil og du bliver ikke ked af det :o)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg