Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
07-10-2006 kl. 23:14
Du bør nok overveje at skrive hvor i nærheden den garage skal ligge :)
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
08-10-2006 kl. 15:12
Hej Mikkel
Kedeligt at høre med din triste oplevelse... Det er sgu surt.
Men jeg kan anbefale at få monteret en
2-vejs alarm i din bil. dvs at hvis der er nogle der piller ved din bil, vil din fjernbetjening reagere ved at bippe, og du kan evt nå at se hvem det er.
Man kan også få tale-moduler til disse alarmer. Der advarer folk om at det er beskyttet af en ordentlig alarm.
Det vil nok hjælpe lidt på din situation. Håber jeg.
Men gå ind på www.carguard.dk og snak med med Leif eller/og Jens. Så kan de råde og vejlede dig. De er forhandlere at af nok de bedste alarmer der findes på markedet.
Og jeg vil sige at der er mange muligheder med de alarmer.
Har også selv en af deres alarmer i bilen. og min bror har også. Og de virker perfekt.
Martin
Kedeligt at høre med din triste oplevelse... Det er sgu surt.
Men jeg kan anbefale at få monteret en
2-vejs alarm i din bil. dvs at hvis der er nogle der piller ved din bil, vil din fjernbetjening reagere ved at bippe, og du kan evt nå at se hvem det er.
Man kan også få tale-moduler til disse alarmer. Der advarer folk om at det er beskyttet af en ordentlig alarm.
Det vil nok hjælpe lidt på din situation. Håber jeg.
Men gå ind på www.carguard.dk og snak med med Leif eller/og Jens. Så kan de råde og vejlede dig. De er forhandlere at af nok de bedste alarmer der findes på markedet.
Og jeg vil sige at der er mange muligheder med de alarmer.
Har også selv en af deres alarmer i bilen. og min bror har også. Og de virker perfekt.
Martin
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
08-10-2006 kl. 19:50
jamen selv tak... jeg håber det får løst dit problem.. For det er virkeligt irriterende at der er nogle der skal ødelægge for andre....