Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

02-10-2006 kl. 21:30

psykolog hjælp

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Rytter

Jan Rytter
bruger siden
05-09-2005

02-10-2006 kl. 22:11

Jeg er støt på en som var semi-forhandler, der gerne ville slippe for garanti og købelov. Det var en importbil som skulle køre i firmaet et par måneder (mere eller mindre gratis) mens papirer kom i orden. Dvs. den kom på nye danske plader men var til salg via privat...det kunne være forklaringen. Den var pludseligt ikke til salg længere da jeg begyndte at grave efter levering, service og garanti forhold ved en evt. handel. Pas på, gør dit hjemme arbejde ordentlig. Er det din drømmebil til en fair pris, så knib dig (hårdt!) i armen og være kritisk og objektiv - og vent med at glæde dig som et lille barn indtil du er HELT sikker. God jagt!

Profil slettet

Profil slettet

03-10-2006 kl. 07:25

Om din mistanke er berettiget er ligeså svært at sige som man har forskellige holdninger iblandt mennesker.

Der kan være 100 gode grunde til at sælge en bil der max er 1-3 år gammel samt sikkert ligeså mange dårlige.

Der er intet galt i at spørge, for mit eget vedkommende ville jeg som sælger ikke har problemer med at vedlægge de service regninger / værkstedsregninger til, hvis en evt. køber ønsker det, det viser bare man har rent mel i posen og fx vil skifte sin bil fordi man skal bruge en større, en diesel, en mindre osv osv.

Men husk nu, der er intet galt i at stille krav (sålænge de er rimelige) som køber, på den måde sikre man sig bedst muligt om som andre skriver gør hjemmearbejdet, tjek priser på samme bil hos forhandler, online på denne eller andre sidder, der er utroligt gode forhold idag som privat køber for at se tingene lidt an og undersøge ting til bunds :)

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

03-10-2006 kl. 11:35

Hvorfor køber du ikke bare en fabriksny bil, det må bringe ro i din sjæl.