Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

01-09-2006 kl. 19:10

Hvad er det for en bil? hvis den er 3år gammel er det da træls, men hvis den er 15år gammel er det vel mere eller mindre ligegyldigt, om den har fået skiftet olie i 1992.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-09-2006 kl. 19:26

Er det en nyere bil, f.eks. Audi eller VW, kan du kontakte en forhandler. De kan se om den har været serviceret eller rep. på et autoriseret værksted. Har en tidligere haft et "fast" værksted, har de en journal, som fortæller en komplet historik på bilen. Jeg vil gætte på at andre mærker kan noget tilsvarende.

Men en nyere bil uden ngen form for historik eller dokumentation ville jeg aldrig røre ved uanset pris....

Profil slettet

Profil slettet

01-09-2006 kl. 20:00

En tur til FDM vil være en idé, samt et tjek i bilregistret for restgæld. Held og lykke herfra.

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

02-09-2006 kl. 23:21

Helt fint, der er jo mange penge at spare ved selv at servicere, bare man ikke begynder at spare på materialer og køber det billigste olie osv. Men hvorfor skulle man gøre det en bil er en stor investering og bliver generelt passet med stempel i bog el. uden.

Profil slettet

Profil slettet

04-09-2006 kl. 11:49

Dem der siger at en bil uden servicebog er lige til skrothandleren er sgu da for dumme at høre på.
jeg nægter at tro på, at jeres koner kan leve op til de strenge krav i stiller til jeres afdragsøser.
hvaba` en ejeres, aldrig kørt taxa, pletfri historie, ingen skader osv osv forlangte i en lægeattest inden ringen kom på???, tag jeg nu sammen for pokker, manden her skal da bare undersøge bilen ordentligt presse den alt hvad han kan i pris, og så nyde at han har/kan få den billigt. :-))))

PS: den var go, den der med at jeg er bilsælger og jeg ville aldrig købe en bil uden servicebog og sælge en uden, jeg griner stadig hvergang jeg læser den, ho ho ho ha ha ha hi hi hi.