Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
31-08-2006 kl. 10:33
Jo man burde måske lettere kunne forhandle en god pris på en hvis bil, med mindre at den hvide bil bliver meget attraktiv, så holder den prisen lige så godt som andre farver.
Personligt selv ville jeg ikke købe en hvid bil, og slet ikke her i danmark. Hvide biler er ikke lige så modstandsdygtige over for rust som andre farver. Og den bliver hurtigere mat i lakken.
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
31-08-2006 kl. 11:07
Du burde rimelig let kunne presse prisen ned på en hvid bil. Hvide biler er ikke ret attraktive.
Har selv haft en hvid bil, og skal aldrig have det igen! De falmer ufattelig hurtigt sammenlignet med andre farver. M.h.t. snavs er det ikke så galt, man ser det faktisk - overraskende nok - ikke særlig tydligt. M.h.t. rust er det rigtig, at de ikke er så modstandsdygtige. Hvid er - synes jeg - heller ikke ret pæn til en bil, og jeg tvivler på, at farven bliver in de næste mange år, selvom der er nogle forlydende om det modsatte.
Så med mindre du kan få en hvid bil billigt, synes jeg, du skulle vælge en anden farve og helst en metalfarve.
Har selv haft en hvid bil, og skal aldrig have det igen! De falmer ufattelig hurtigt sammenlignet med andre farver. M.h.t. snavs er det ikke så galt, man ser det faktisk - overraskende nok - ikke særlig tydligt. M.h.t. rust er det rigtig, at de ikke er så modstandsdygtige. Hvid er - synes jeg - heller ikke ret pæn til en bil, og jeg tvivler på, at farven bliver in de næste mange år, selvom der er nogle forlydende om det modsatte.
Så med mindre du kan få en hvid bil billigt, synes jeg, du skulle vælge en anden farve og helst en metalfarve.
Profil slettet
01-09-2006 kl. 15:35
Hvad for en "profet" påstår at en farve hvor en bil ligner en nougatis efter få år nogensinde kommer på mode? men det er da en god grundfarve.
Giv jeres biler bådvoks det farver ikke gummi kan gives i solskin, er pissestærk og beregnet til sol og saltvand.:-)
Giv jeres biler bådvoks det farver ikke gummi kan gives i solskin, er pissestærk og beregnet til sol og saltvand.:-)