Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

29-08-2006 kl. 17:10

Jeg har nøjagtig de samme problemer: Når et "rullegardin" ved et uheld er belevt trukket op og ned, fryser siden, og man kan ikke trykke sig videre - ganske irriterende.

Generelt er bilzonen noget hurtigere at søge på :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Philip Kors

Philip Kors
bruger siden
11-07-2006

29-08-2006 kl. 20:25

Jeg har også lign. fejl på computerne henne på min arbejdsplads... Det gør bl.a. man ikke kan skifte billede af køretøjet inde på en annonce

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

30-08-2006 kl. 15:49

Har ingen problemer, siden kører perfekt - bruger I.E. :-).

Peter Ulrik Rindal

Peter Ulrik Rindal
bruger siden
15-08-2004

30-08-2006 kl. 16:08

Enig, bruger både Safari og Firefox på Mac, og det er samme problem, når der bliver brugt layered flash filer (DHTML). En del af navigationen bliver ubrugelig, når disse ligger der. ret irriterende...

Kenneth Bon Nielsen

Kenneth Bon Nielsen
bruger siden
01-04-2005

31-08-2006 kl. 10:01

Vi er godt klar over, at der kan være problemer med visse bannere i bl.a. Firefox.

Vi udvikler ikke op mod Internet Explorer eller ignorerer andre browsere. Vi udvikler op mod W3C-standarden, hvor de omtalte bannere går igennem uden problemer.

Der arbejdes hårdt på at løse kompabilitetsproblemerne med de problemskabende tags, der pt. ikke understøttes 100% af visse browsere - i øvrigt en velkendt fejl, som både Mozilla og Macromedia er blevet gjort opmærksom på.

De påståede 13%, der bruger Firefox er et noget højere tal end det reelle tal på BilBasen.dk, men det betyder selvfølgelig ikke, at vi skal 'sylte' denne procentdel, og vi undersøger pt. forskellige muligheder for at løse problemet.

Med venlig hilsen

Kenneth Bon - BilBasen