Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
Profil slettet
02-08-2006 kl. 18:33
det kan det godt,du kan få en mekaniker til at måle dem,men det skal jo være en der ved hvad han laver.
Havde selv en pug 306,den var svær at starte når temperaturen kom ned omkring frysepunktet,først i 2 eller 3 forsøg gik den igang,og det var bare det ene gløderør der kun "glødet" halvt op,men jeg ville starte med gløderørne da det er i den billige ende.
Havde selv en pug 306,den var svær at starte når temperaturen kom ned omkring frysepunktet,først i 2 eller 3 forsøg gik den igang,og det var bare det ene gløderør der kun "glødet" halvt op,men jeg ville starte med gløderørne da det er i den billige ende.
Profil slettet
02-08-2006 kl. 19:22
Nået helt andet,du ved godt at man skal vente med at starte til glødelampen er slukket,og med de temperature vi har lige nu når den dårligt at tænde,max 2 sekunder lyser den,har selv en passat fra 95 med 303 på tælleren,har ikke haft den så længe,men når det er 5 til 7 grader om morgen så er det max 5 sekunder glødelampen lyser,hvor længe er din glødelampe om at slukke om morgen.
Profil slettet
02-08-2006 kl. 20:10
jeg ville stadig få målt mine gløderør hvis det var mig,hvis glødelampen kan lyse i mere end 10 sekunder med en varm motor,jeg kan starte min om morgen når den er kold som var det en benzinbil,og når jeg tager den om eftermiddagen inde på arbejdet der når glødelampen dårligt at blinke,men du kan også have et udbytningsmodent brændstoffilter.