Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
13-07-2006 kl. 13:05
Synes, du skulle spørge forhandleren, og hvis det er for, at bilen har været brugt som "demo", skal du have et afslag i prisen.
Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004
13-07-2006 kl. 13:26
Efter min erfaring som mek. vil jeg sige alt over 100km kræver forklaring, det kan være at den er blevet afhentet ved en forhandler i den anden ende af landet el. lign.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
14-07-2006 kl. 13:40
Jeg må sige at jeg er enig med de andre. Der må være noget prisafslag. Fordi 500 km er da langt. Det lugter langt væk af demobil eller kundebil.
Der er nogle forhandlere der "Glemmer" at fortælle det til kunden. Det skal de ikke slippe af med gratis.
Nogle af mine venner købte også en nyere brugt bil hos en aut. Ford-forhandler, og de fandt så ud af senere hen at det havde været en kundebil. Det havde de så ikke lige fået fortalt.
Nogle forhandlere er nogle hustlere...
Hvis det har været en demovogn, er der måske allerede 20 der har kørt i den før dig, det er noget skidt.
Nogle bekendte har her for kort tid siden købt en Opel Astra som havde været demovogn, til ca 20,000 under listepris. Så det kan lade sig gøre at finde hæderlige forhandlere...
Men Tag ned og snak med dem... Og få noget ud af det.