Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jesper V
bruger siden
16-09-2003
10-07-2006 kl. 11:45
Det er op til dig at vælge, hvad du synes er bedst. Det afhænger helt og aldeles af ens køremåde. Kører man sportslig er 2,0'eren at foretrække, ellers 1,8'eren. Man kan ikke sige den ene er bedre end den anden. Jeg kører Diesel og kan tit tage migselv i køre rundt i et 90 graders sving i 3 gear, da der er nok moment til. I mine yngre dage kørte jeg i VWGolfGTI16v, hvor man skulle arb. en del med gearene, motoren skulle holdes til ilden, helst over 3500 omdr. Så det er forskelligt, hvad man ligger vægt på - smag, behag & alder :-)