Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-07-2006 kl. 19:18

Hej

Min forældre har en Lancer 1,6 fra 2005! - nu er den jo ikke så gammel, men der har ikke været noget som helst galt med den! Det er ikke nogen racer, men den er meget meget komfortabel og jeg synes man får ulamindeligt meget bil for pengene

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-07-2006 kl. 08:44

Hej Jan.
Jeg har selv haft fornøjelsen af at køre i Lancer 2,0 Intense st.car fra 2005. Bilen er en ulv i fåreklæder! Motoren er en omdrejningsvillig 135 hk´s maskine som elsker at blive kørt friskt. Bilen er udstyret med 16" alu standard og tårnstabilisator og den er desuden sænket 25-30 mm i forhold til en 1,6 liters Invite. Altsammen bidrager til en særdeles underholdende køreoplevelse - bilen er en fornøjelse på små snoede veje.
Som langtursbil er den også eminent. Den er dejlig støjsvag og retningsstabil og med alt det std.udstyr, f.eks A/C,cd-afspiller/el-spejle og ruder/Isofix til barnestolen, mørktonede ruder bag, ja så gør bilen det til en fornøjelse at køre ned gennem Europa i. Jeg kan varmt anbefale dig Mitsubishi Lancer 2,0 Intense st.car.
Mvh
Carsten

Profil slettet

Profil slettet

18-09-2006 kl. 19:09

Hej Carsten.

Har du stadig din Lancer 2.0 og er du stadig glad for den. Jeg overvejer at skifte min galant 2.0 GTI ud og den eneste jeg finder værdig til at tage pladsen er lanceren men der er jo lige det minus at den ikke er galvaniseret og hvis man borer hul for at give pava så bortfalder garantien ( har jeg læst her på siden i en beskrivelse)

Mvh Randi

Profil slettet

Profil slettet

21-09-2006 kl. 17:24

Hej Jan

Har du fået købt en lancer for så vil jeg gerne høre fra dig. Jeg er nemlig selv tæt på at købe en helt ny og det er jo mange penge hvis der er noget træls ved den man burde have vidst.

MVH Randi