Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

05-07-2006 kl. 16:35

Hej

Jeg forstår dit problem, og vil helt klart anbefale dig at tage jeres barnevogn med ud og prøve at sætte den i bagagerummet på begge versioner, og se hvad der nemmest og mest bekvemt. Og hvilken der er mest plads tilbage i.

St.car vil også være dyrere at købe, men den bliver også nemmere at sælge til en højere pris, næsten uanset model.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

05-07-2006 kl. 21:49

Hej.

I daglig brug er der ikke meget forskel på anvendeligheden af en st.car og en 5-dørs.
Men netop i dit tilfælde, hvor du skal have plads til en barnevogn, skal du klart vælge en st.car.
Pga. den højere og mere firkantede form på bagagerummet kan du nemlig sætte din barnevogn ind uden at skille liften fra understellet.

Helt perfekt er det, hvis du vælger en så stor st.car, at barnevognen kan stå på langs i bagagerummet, for så har du plads til andre ting ved siden af den.
Der er dog ikke mange st.cars til fornuftige priser, som er store nok.
De få undtagelser er f.eks. Mondeo st.car og Peugeot 406 st.car.

Profil slettet

Profil slettet

05-07-2006 kl. 22:31

Hej
Har selv to stk. st. car. og vil aldrig undvære en st. car, slet ikke når vi har børn. Den ene er til salg. Det er en Ford Mondeo 1,8 16V Delta årg. 96. Hvis det har nogen interesse så er du velkommen til at ringe. 23626561

Profil slettet

Profil slettet

07-07-2006 kl. 17:57

Hej, Er selv barnevognsfar, dog til en tvillingevogn. Vi tog den med på tur da vi skulle købe bil, og endte sjovt nok med en Ford Escord st. car. - selv Volvo havde problemer med at tage vores model. 5 døres prøvede vi lidt, men ud over barnevogn bør du nok huske på at der følger bleer - tøj - gaver - flere bleer- og jer selv med. Vi står netop og skal skifte bil igen og jeg går klart efter endnu en st. car, selvom jeg da har set på 5 dørs. Men jeg vurdere at 5 døre ikke giver mig den bagagekapacitet jeg ønsker, desuden er der for langt ind i bunden af rummet!

Fortsat god jagt.