Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ulrich Solberg

Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004

09-08-2006 kl. 19:55

Kan du få fat i Bilmagasinet nr. 178 (Juli 2006) kan du faktisk finde lidt information i dette. På s. 94 (i brevkassen) er der en der spørger til E39 528i med steptronic, der jo også har sin indvirken på reservedelsprisen. Der kan du finde nogle ting der er nævnt her, plus lidt mere.

Derudover er det vist ved at være en skrøne at BMW er dyre i service og rep. I samme blad er der en undersøgelse af hvad 3 års service koster. Jeg ved godt at artiklen gælder nye biler, men det er jo også en "relativ" ny bil du kigger på. BMW ligger her i top, hvad angår pris. I øvrigt kan du jo, afhængig af hvor du bor, få den serviceret i Sverige (Malmô) eller Tyskland (Flensburg) - der er penge at spare!

Jeg har selv en BMW 3-serie fra ´98, og den koster altså heller ikke alverden i stumper. Der findes ligeledes mange E39 5-serie i Tyskland, og jeg nægter at tro BMW´er fra den årgang er så meget dyrere end alt andet.

Kan du ikke finde Bilmagasinet nr. 178, kan du købe det på bilmagasinet.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrich Solberg

Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004

09-08-2006 kl. 19:59

Der var lige en sætning der havde sneget sig forkert ind - beklager! Det rigtige indlæg lyder:

Kan du få fat i Bilmagasinet nr. 178 (Juli 2006) kan du faktisk finde lidt information i dette. På s. 94 (i brevkassen) er der en der spørger til E39 528i med steptronic. Der kan du finde nogle ting der er nævnt her, plus lidt mere.

Derudover er det vist ved at være en skrøne at BMW er dyre i service og rep. I samme blad er der en undersøgelse af hvad 3 års service koster. Jeg ved godt at artiklen gælder nye biler, men det er jo også en "relativ" ny bil du kigger på. BMW ligger her i top, hvad angår pris. I øvrigt kan du jo, afhængig af hvor du bor, få den serviceret i Sverige (Malmô) eller Tyskland (Flensburg) - der er penge at spare!

Jeg har selv en BMW 3-serie fra ´98, og den koster altså heller ikke alverden i stumper. Der findes ligeledes mange E39 5-serie i Tyskland (hvilket jo også har sin indvirken på reservedelsprisen) og jeg nægter at tro på at BMW´er fra den årgang er så meget dyrere end alt andet.

Kan du ikke finde Bilmagasinet nr. 178, kan du købe det på bilmagasinet.dk

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg