Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
24-06-2006 kl. 10:30
Hej.Jeg ville vælge Toyota.en. De er ikke til at slide op.Bare den er blevet passet.Suzuki er en meget støjende bil og træls at køre lange ture i.Hvor stor motor er der i de to biler??Vælg kun 1,6 ved Suzuki og ved Toyota er det lige fedt.God og solid bil.M.V.H
Profil slettet
25-06-2006 kl. 01:02
Toyota´en - helt sikkert! Suzuki har ikke lavet biler, før den nye Swift. Slut!
Carina´en er fantastisk slidstærk og driftssikker. VI har selv haft en fra ny (1997), der blev solgt sidste år. Da havde den rundet 240.000 km uden det kunne ses, høres eller mærkes. Eneste udgift, udover service: en køler til under en tusse (original!). Så jeg kan kun sige go´ for den - vælg dog et eksemplar, med supplerende undervognsbehandling. Dette gælder dog alle biler!
Carina´en er fantastisk slidstærk og driftssikker. VI har selv haft en fra ny (1997), der blev solgt sidste år. Da havde den rundet 240.000 km uden det kunne ses, høres eller mærkes. Eneste udgift, udover service: en køler til under en tusse (original!). Så jeg kan kun sige go´ for den - vælg dog et eksemplar, med supplerende undervognsbehandling. Dette gælder dog alle biler!