Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

13-06-2006 kl. 08:22

Hej Når du nu selv skriver at det skal være en pålidelig bil, er valget nemt. FDM og alle mulige andre der checker driftsikkerhed på biler, siger de alle sammen at netop Toyota Corolla er vanvittig driftsikker og en god bil. Der kan golfen ikke følge med. Corolla er bare lidt dyr pga deres gode ry. Men den er til gengæld pengene værd. Jeg kører selv Toyota og er overbevist om at driftsikkerhed ikke bliver bedre, med mindre man kan producere en bil der aldrig skal have service. Så køb du Corolla, og bliv glad....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-06-2006 kl. 23:29

Du kan få en årgang 2000 Mitsubishi Galant 2.4 GLSI GDI St. Car til 125.000 kr. Det er virkelig en imponerende bil til prisen. Den hører til en den helt høje ende hvad angår sikkerhed og ifølge konsumentverket i Sverige er Mitsubishi Galant en af de mest fejlfrie biler overhovedet, med et gennemsnit på 1.5% fejl. Til sammenligning har Citroën C5 HDI, Peugeot 406 HDI og VW Golf TDI 8.4% fejl. Ford Mondeo st. car har 12.2 % fejl, Opel Zafira har 29.3% fejl og Renault Laguna st. car 38.5% fejl. Fik jeg sagt at jeg faktisk i øjeblikket er ved at sælge min lækre Galant ;-) Helt seriøst, ta' et kig på den, du får simpelthen ikke mere bil for pengene andre steder.

Kopiér dette link til din browser og se engang. http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=946380

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg