Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Rune Eliasen
bruger siden
27-09-2004
04-06-2006 kl. 23:25
hvis du kan finde en velholdt Carina eller Corolla - gerne med en ok servicebog - er det ingen problemer at den har kørt over 200.000 km. Jeg arbejder selv hos en Toyota forhandler og gennem mit arbejde har jeg set toyota biler med over 400.000 km på tælleren. Disse har som regel kun fået skiftet olie, tændrør og evt. køler. Prøvekør den under alle omstændigheder godt - en værkstedstime eller fdm attest kan gøre dig helt sikker i dine overvejelser...
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
05-06-2006 kl. 15:11
Hej Charlotte
Jeg har en Carina 2,0 fra 96. og jeg må sige jeg er MEGET glad for den. Den kører godt og er ekstremt driftsikker.
Det er minimalt hvad jeg har brugt på den bil igennem de 4,5 år jeg har haft den.
Der er selvfølgelig nogle ting du lige bør være obs på. Bla. rust, og om der er skiftet tandrem efter foreskrifterne. Hvis det ellers er OK, kan jeg kun anbefale dig at få den testet hos FDM. Og sørge for at forhandler udbedrer alle "0" markerede fejl. Når det så er gjort tør jeg vædde på at du bliver glad for den bil... For det er bare en rigtig god og driftsikker vogn.
Men held og lykke
MVH
Martin
PS. Min Far har en bil magen til, og han er mindst lige så glad for hans bil. Der er heller ikke nogle problemer med den...
Jeg har en Carina 2,0 fra 96. og jeg må sige jeg er MEGET glad for den. Den kører godt og er ekstremt driftsikker.
Det er minimalt hvad jeg har brugt på den bil igennem de 4,5 år jeg har haft den.
Der er selvfølgelig nogle ting du lige bør være obs på. Bla. rust, og om der er skiftet tandrem efter foreskrifterne. Hvis det ellers er OK, kan jeg kun anbefale dig at få den testet hos FDM. Og sørge for at forhandler udbedrer alle "0" markerede fejl. Når det så er gjort tør jeg vædde på at du bliver glad for den bil... For det er bare en rigtig god og driftsikker vogn.
Men held og lykke
MVH
Martin
PS. Min Far har en bil magen til, og han er mindst lige så glad for hans bil. Der er heller ikke nogle problemer med den...