Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Andreas Christiansen

Andreas Christiansen
bruger siden
17-01-2006

25-01-2007 kl. 19:59

jeg syntes i skal huske sikkerheden ved bilen.Prøv lige at tage ud for at prøvekøre en Honda Stream 1,7i ls eller en 2,0i Es det er en meget bedre sikkerhed i den end i Doblo.Årgang 2001-03 max.100.000km kan sagtens findes til under 200.000kr.Og sæderne vender rigtigt.Held og lykke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

25-01-2007 kl. 20:32

glem zafira ingen plads til bagage når alle sæder bruges,har i brug for klap-og barnevogn?

Niels-Juel Nielsen

Niels-Juel Nielsen
bruger siden
02-01-2005

25-01-2007 kl. 20:35

Størrelsen tror jeg ikke du vil opleve som et problem. Doblo er billigste mulighed for 7 siddepladser. Kvalitetsfølelsen er ikke den samme som for de langt dyrere alternativer, der er foreslået. Bare stolper, billig plast osv. siger det er en discountbil. Køreegenskaberne er forsåvidt OK, pladsforholdene og praktisk anvendelse er glimrende til mangebørnsfamilier (jeg har selv 4 børn, så det er VIGTIGT). Da Doblo blev introduceret var det med for små motorer. De nye kan fås med acceptabel motorkraft både i benzin og diesel. Sikkerheden er et alvorligt minus, Fiats berygtede "kvalitet" et andet. Det er nu faktisk ikke så slemt. Jeg har kørt Fiat Multipla de sidste 7 år nu og er godt tilfreds. Der skal dog regnes med lidt flere reparationer end på. f.eks. en Toyota, men totaløkonomisk slår den ikke benene væk under en.

Profil slettet

Profil slettet

07-09-2007 kl. 20:25

hej hvad med at købe vores rnault kangoo vi har 7 sæder i den
den er sat til salg her på bilbasen til 65000 kr så gå ind og se den hejsa