Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Morten H. Kjær

Morten H. Kjær
bruger siden
06-01-2004

18-05-2006 kl. 14:32

Hmmm Jakob!. Du har delvis ret. Jeg er selv frankofil og haft 3 Ciroëner. Men alle har haft problemer med især el. Bilerne har dog ALDRIG svigtet mig og altid kunne køre fra a til b. Men fejl i ABS, Airbags, multiplex osv. Læste i FDM at pga. en føler til kølevæsken kan du på din nye Peugeot 407 opleve fejl på dens computer. På de efterfølgende modeller har Peugeot fjernet denne føler. Hmmm franske biler. Min onkel bor i Frankrig og altid har kørt i Peugeot har aldrig oplevet fejl på hans biler. Men mener at vores hårde og fugtige klima ikke er optimalt til det franske ledningsnet. Hmmm men hvordan kan en Hyundai der aldrig har set snevejr køre uden problemer?. Lige nu overvejer en Picasso på guleplader men jeg synes et brugt eksemplar hurtigt virker slidt. Picassoen skulle ellers være den bedste og mest fejlfrie Citröen til dato. En Citroën kører godt - når den kører *GGG* Mvh Morten

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-05-2006 kl. 11:05

Til Jakob K.

Du har fuldstændig ret, det er forkert at sammenligne de forskellige klasser.

Har selv kørt xantia i 7 år og er stadig en glad mand med et lile bilbudget og et stort feriebudget.

NB;Rart at høre der findtes folk der ikke falder på snuden over en octavia eller wv til skyhøje priser i mine øjne-bevares det er dejlige biler med god gensalgsværdi absolut ingen tvivl om det.

Forsat god sommer til alle på bilbasen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg