Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
15-05-2006 kl. 13:50
Rap bil til 65K, så er en Saxo/106 en mulighed - 1,4 med 75 hk hvis +15 km/l
skal holdes ellers en 1,6 evt.
Profil slettet
16-05-2006 kl. 10:19
Økonomisk bil, der har masser af optræk???....hmmmm....det hænger da slet ikke sammen....man kan ikke få både i pose og sæk...*S*