Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

15-05-2006 kl. 13:50

Rap bil til 65K, så er en Saxo/106 en mulighed - 1,4 med 75 hk hvis +15 km/l skal holdes ellers en 1,6 evt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-05-2006 kl. 10:19

Økonomisk bil, der har masser af optræk???....hmmmm....det hænger da slet ikke sammen....man kan ikke få både i pose og sæk...*S*

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg