Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

27-07-2021 kl. 22:15

Jeg fatter ikke hvorfor du bruger plads i bilen til en reservedunk.

Der er tankstationer i hele Europa inden for få km.
Dernæst er der brandfare i tilfælde af påkørsel.
Når nu du spørger "hvad gør i andre" så må du acceptere der sansynligvis er meget få bilister der slæber brændstof, ud over det der er i tanken, med på ferie

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

28-07-2021 kl. 07:47

Der ligger en lille plastictragt i bagagerummet der skal bruges i tilfælde af du tanker via en dunk.

Når det er sagt var en fuld dunk med diesel det sidste jeg ville have til at stå og stinke ind i bilen på en lang køretus sydpå.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Peter Jørgensen

Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006

29-07-2021 kl. 13:46

K S

bruger siden
29-07-2021

skrev:
Vorherre har talt - også i denne tråd.

Og K S har (som altid) tilføjet 'ingenting' andet end ligegyldigt støj. Aldrig noget brugbart, kun støj og personangreb.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg