Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
27-07-2021 kl. 22:15
Der er tankstationer i hele Europa inden for få km.
Dernæst er der brandfare i tilfælde af påkørsel.
Når nu du spørger "hvad gør i andre" så må du acceptere der sansynligvis er meget få bilister der slæber brændstof, ud over det der er i tanken, med på ferie
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
28-07-2021 kl. 07:47
Når det er sagt var en fuld dunk med diesel det sidste jeg ville have til at stå og stinke ind i bilen på en lang køretus sydpå.
Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006
29-07-2021 kl. 13:46
K S
bruger siden
29-07-2021
skrev:
Vorherre har talt - også i denne tråd.
Og K S har (som altid) tilføjet 'ingenting' andet end ligegyldigt støj. Aldrig noget brugbart, kun støj og personangreb.