Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-02-2019 kl. 19:54

Godt at du præciserede hvilken planet du mener

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

15-02-2019 kl. 15:13

Nej da gab, skal du have en sjov og fed bil skal du da en sort Audi, hvad var det Ove (svensk Skuespiller) sagde fire nuller på fronten og et bag rattet
Ja gu kører jeg selv Lexus, og gud hvor er den kedelig, men jeg kan altid finde den, ka i så have en god og rolig week-end derude KH. Leon

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

16-02-2019 kl. 12:17

Hej KS, er den Toyota du har en firmabil, så kan jeg måske forstå dig, for så har du vel heller ikke selv betalt for den, Men hvis du selv har brugt dine surt optjente penge på en så KEDELIG bil, jeg mener der er jo masser af andre biler end lige Toyota`er, du må da have en grund til købe så kedelig en bil? Har selv udover min gl. Lexus is 300 en C1 fra 17 og en Xara fra 2001, om jeg havde købt dem hvis de var kedelige nej det tror jeg ikke, det er vel den bløde mellem vare. Lexus`en har nu kørt 294.000 og har overholdt alle service hos Lexus i Fl.selvfølgelig er der skiftet masser af sliddele på den og ganske lidt rust er lave, men den kører som en drøm måske er det derfor jeg har den på 10 år, kedelig eller ej
Mvh. Lepn