Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
25-04-2006 kl. 23:29
Hej Thomas
Jeg har lidt erfaring med Smart fortwo 61 hk da jeg har været den, glade ejer af en i nu snart et år.....generalt billig i reservedel med undtagelse af turbo/manifold,udstødning da katén er indbygget........men til gengæld er den billig at køre i, samt at eje.....rust er der normalt intet af da tridon´en er galvaniseret og pulverlakeret.
Du er velkommen til at skrive hvis du har nogle spørgsmål OleMeyer@stofanet.dk
Ole
Jeg har lidt erfaring med Smart fortwo 61 hk da jeg har været den, glade ejer af en i nu snart et år.....generalt billig i reservedel med undtagelse af turbo/manifold,udstødning da katén er indbygget........men til gengæld er den billig at køre i, samt at eje.....rust er der normalt intet af da tridon´en er galvaniseret og pulverlakeret.
Du er velkommen til at skrive hvis du har nogle spørgsmål OleMeyer@stofanet.dk
Ole
Carsten Nitz
bruger siden
25-09-2003
11-07-2007 kl. 08:02
jeg har en Fortwo 0,8 CDI. den har normalt 41 HK, men jeg har fået den chiptunet af en expert i Tyskland så den nu har 61 HK. Den er sjov, nem at køre og faktisk meget praktisk, da du stort set altid kan finde en P-Plads, selv en lørdag i Århus midtby. Den er billig i drift, og den mister ikke meget i værdi, såfremt du køber en brugt. Kan kun anbefales.
Mvh
Carsten
Mvh
Carsten