Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
24-05-2006 kl. 12:15
Hej.. Er ejer af en altea 1,9 tdi. Og kan fortælle at det støj du hører under kørsel, er en af de børnesygdomme den har. Værkstedet har sat nye beklædning på mine sidespejle og problemet er løst. Min bil er 1 år gammel og kan fortælle at på nuværende tidspunkt har den været på værksted 10 gange og problemet er stadig ikke løst. Bilen kører godt, men går elendigt i tomgang, plus nogle få andre problemer med den.
kasper bech
bruger siden
17-01-2006
24-05-2006 kl. 15:22
Jeg har spenderet en 1 time en Altea. Og mange timer i Touran fra VW. Og Touran må siges at være betydeligt bedre. Man har ikke fornemmelsen af "en snert af juks" som i Altea. Det er en fræk bil, som dog ikke har den helt fornødne kvalitetsfornemmelse.
Den kører jo udmærket.
Men det skal anbefales at tage en tur i Touran med DSG gear. På gule plader kan du få en til 200-230.000 brugt (vælg en med 15-20.000 km på bagen).
Det er en ganske fremragende lille bil, som jeg selv har ejet før skidt til Porsche Cayenne (som også kan anbefales)!
De problemer Rikke Holm beskriver, vil jeg nu nok kalde foruroligende.
Et andet meget, meget, meget interessant bud på en sublim bil er en Subaru Forester 2.5 XT. Det er nok det bedste, du kan købe kvalitetsmæssigt. Prøv en brug 2005 model til ca. 230.000 momsfrit!
Den kører jo udmærket.
Men det skal anbefales at tage en tur i Touran med DSG gear. På gule plader kan du få en til 200-230.000 brugt (vælg en med 15-20.000 km på bagen).
Det er en ganske fremragende lille bil, som jeg selv har ejet før skidt til Porsche Cayenne (som også kan anbefales)!
De problemer Rikke Holm beskriver, vil jeg nu nok kalde foruroligende.
Et andet meget, meget, meget interessant bud på en sublim bil er en Subaru Forester 2.5 XT. Det er nok det bedste, du kan købe kvalitetsmæssigt. Prøv en brug 2005 model til ca. 230.000 momsfrit!
Profil slettet
29-05-2006 kl. 11:32
Hej. Har lige læst deet sidste indlæg og det der springer mig i øjnene er at det os er smc aalborg du har brugt og haft problemer med. Nu er jeg selv en ung pige på 22 år, og en lille smule forstand på biler.Men har tit følt mig godt grint af derude, for jeg er jo bare en ung lyshåret pige, der ikke ved en skid om biler. Men nu skal min der ud for 10 gang i morgen. Og den eneste grund til at der er begyndt at ske noget, er at jeg har haft min far med der ude. Og så var de lige pludselige ikke så hårde længere. Hvis de ikke kan løse problemet denne gang, så har chefen under pres lovet at gå over og handle en ny bil hjem til, til en god pris. For det kan ikke være rimeligt at man investere i en ny bil og ha så mange problemer med den, og så oven i købet kan være nødsaget til at skal op med penge igen, 1 år efter man har købt bilen.