Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kristian Petersen

Kristian Petersen
bruger siden
24-03-2006

20-04-2006 kl. 20:52

Enig i at du skal undgå Pava, selvom de sikkert er billigere end andre. Mine forældre fik for et par år siden behandlet deres røde bil ved Pava Odense - efter 2 år var den ikke længere sort i bunden, men atter rød. Bilen blev indkaldt til kontroleftersyn ved FDM, som fandt flere ubehandlede hulrum. Desuden manglede propper flere steder, dørbeklædninger m.m. var ikke samlet ordenligt efter behandling, og forruden var smurt ind i behandlingsmiddel.

Jeg kan personligt anbefale Tektrol Odense, som laver et meget tillidsvækkende arbejde med bl.a. grundig forsegling af skærmkanter, og her er undervognen stadig MEGET fedtet efter 3 år. Desværre er det jo umuligt for os almindelige mennesker at tjekke de usynlige steder....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

21-04-2006 kl. 19:33

Har selv brugt Dinitrol et par gange, og har altid været tilfreds med resultatet.. Men i sidste ende findes der sikkert både gode og dårlige Dinitrol værksteder og gode og dårlige Pava værksteder.... Men hvordan det kan være indiskutabelt at man vælger Tektrol har jeg svært ved at se; jeg har aldrig set undersøgelser eller tests der underbygger at Tektrol skulle være bedre, eller for den sags skyld dårligere, end andre mærker af undervognsbehandling..

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

21-04-2006 kl. 19:54

Hvad med suvo? Bør det ikke også overvejes?!

Profil slettet

Profil slettet

21-04-2006 kl. 22:00

Jeg mener at FDM har udtalt, at produktet ikek er så afgørende, men derimod at det er manden, der udfører det, der har størst betydning.