Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

10-04-2006 kl. 17:30

En Citroen til ca. 40-50.000kr er og bliver et dårligt køb. Køb en Carina E med fuld servicebog, og du får en bil der nemt runder 400.000km.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-04-2006 kl. 17:47

hej du
Kunne være intr. i din fiat ring evt. 20477881 Per

Profil slettet

Profil slettet

10-04-2006 kl. 21:36

Hvad jeg ved og har hørt, tror jeg ikke at Xantia er et godt køb. Jeg havde en carina som jeg købte fra ny og solgte den efter 11 år tilfredse år. Det havde kørt 240.000 km og var stadig frisk. De eneste problemr jeg havde var bremserne var blevet skæve så rattet begyndte at ryste ved opbremsninger, jeg kan ikke huse hvad nye kostede men det var ikke dyrt. Og til det sidste syn jeg var med min Carina var der kun lidt overfladisk rust i undervognen, og jeg har ikke efter behandlet den eller noget, og det ret flot af en 11 åring japaner. Jeg kan kun sige at du kan mere føle dig sikker med en Carina end med Xantiaen.

Held og lykke.

Profil slettet

Profil slettet

11-04-2006 kl. 15:43

Jeg kører xantia på 7 år nu 180.000 km
1,8 16v stationcar-bliver brugt til at hente træ i skoven, ture sydpå, daglig transport på arbejde, har aldrig svigtet endnu 7-9-13.

God plads, klimaanlæg,gode køreegenskaber (syntes jeg), jeg syntes vores familie har fået mange km til få penge uden store ærgelser. Af reperationer ud over service, ny køler, højdekorrektør, baghjulslejer.

Dette var min erfaring, håber den kan bruges.

Held og lykke med valget!

Mogens