Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
03-04-2006 kl. 20:59
Ved den gamle Octavia mener jeg at Stcar udgaven osse holder prisen markant bedre og er vældig populær som brugt, i forhold til Sedanen. Selvfølgelig osse det dyrere!
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
05-04-2006 kl. 12:41
Hej
Lækker bil, du har tænkt dig.
Men ja, det kan helt klart betale sig at købe en dieselversion, da diesel er kommet for alvor på markedet, og der bliver jo solgt dieselbiler som aldrig før.
Og det får jo bestemt også indflydelse på brugtmarkedet når du engang skal sælge. Du vil få en fin pris for den, især i forhold til 1,6 fsi. Det er jeg helt sikker på.
MHT udstyrsniveau vil jeg sige at du vil ikke få hele beløbet på 25.000 kr igen. Men en god del af det, vil du få igen.
Folk på brugtmarkedet går som regel efter dem med meget Udstyr...
SÅ god fornøjelse...
Lækker bil, du har tænkt dig.
Men ja, det kan helt klart betale sig at købe en dieselversion, da diesel er kommet for alvor på markedet, og der bliver jo solgt dieselbiler som aldrig før.
Og det får jo bestemt også indflydelse på brugtmarkedet når du engang skal sælge. Du vil få en fin pris for den, især i forhold til 1,6 fsi. Det er jeg helt sikker på.
MHT udstyrsniveau vil jeg sige at du vil ikke få hele beløbet på 25.000 kr igen. Men en god del af det, vil du få igen.
Folk på brugtmarkedet går som regel efter dem med meget Udstyr...
SÅ god fornøjelse...
Profil slettet
09-04-2006 kl. 19:33
hej lars jeg har lige købt en skoda octavia 1.9 tdi elegance og det er et rigtig godt køb og jeg mener også at det tdi koster mere end fsi kommer hjem igen. vi regner med at spare 12000kr i brændstof om året.