Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
21-03-2006 kl. 08:59
Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004
21-03-2006 kl. 16:57
..hvis du køber en af bilerne som du nævner hvor du siger ud kan få flådeejerrabat - er du absolut også HELT sikker på at få en af de mærker og modeller, som har den aller største afskrivning(!)
- OGSÅ selvom du måske skulle få 30-40 eller 60.000 kr. afslag.
Det er det jeg vil kalde et leasingsyndrom - markedet bliver overfodret med biler som alle er ens, og der er alt for mange af dem.
Det gør dem sværere at sælge for forhandlerne, og det gør naturligvis priserne på de brugte meget lave.
Tag en Peugeot 406, en Mondeo eller en C5 - alle forhandlere rynker lidt på næsen når de skal tage sådan en i bytte.
Jeg ville udfra de biler du nævner tage en Octavia. De giver ikke de store rabatter, men har til gengæld den absolut bedste afskrivning af de biler du nævner der - ergo er det i sidste ende det bedste køb.
Og så er det i øvrigt en MEGET velkørende bil.
Og nej... jeg kører ikke Skoda, men den nye Leon TFSi (Hvor forhandlerne ikke kan give store rabatter...)
God fornøjelse.
Profil slettet
22-03-2006 kl. 16:06
Jeg kan ikke helt gennemskue om du vil lave en rapport til dig selv eller, forde du kender dig noget så stygt, eller du skal ud og købe en af de ovenstående biler, og vil på denne måde finde ud af hvor meget rabat du kan hente.
DU skriver nemlig intet om hvilket studie du går på, eller i hvilket fag du skal lave denne opgave i.
Mht til kilde angivelse tror jeg ikke at dette forum vil blive accepteret af en lære eller censor
Så Søren Sørensen eller hvad du nu hedder, så har du ikke gennem tænkt det godt nok.
Hvis du endelig skulle udarbejde en opgave om flåderabat kunne du jo starte med at bruge www.google.dk som søge maskine og søge på emnet flåderabat så finder du en masse info, det have du sikkert også gjort hvis det var/er rigtigt at det er en opgave du skulle udarbejde.
Bedre held næste gang, med et nyt navn Søren Sørensen
Profil slettet
23-03-2006 kl. 11:41
Så kunne du jo bare skrive det som det var/er at du nemlig er interesseret i at finde ud af hvor meget der bliver givet i rabat på ovenstående biler, i stedet for alt det andet.
Det er jo ærlig snak - synes jeg
Det er faktisk meget nemt at opnå en eller anden form for rabat på en ny bil, hvis du undersøger hvilken muligheder der er
Men når det nu er noget der interessere dig meget så prøv at søg på rabet på nye biler eller flåderabat, så vil du finde en masse god info
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
03-02-2007 kl. 11:44
tror du ikke du skal hendvende dig direkte til forhandlerne