Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Thomsen
bruger siden
28-03-2005
19-03-2006 kl. 00:47
Hej Allan. Jeg har selv her for 2 måneder investeret i en Honda Civic 1,5i LS 1/1998 - Jeg har ikke fortrudt mit køb, den er rigtig lækker - og den kører rigtig godt. Der er ingen problemer med den. Den har rundet de 126.000 km.