Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jens Nielsen

Jens Nielsen
bruger siden
20-09-2005

10-03-2006 kl. 18:38

Du kan også prøve at sætte dig ind i en Citroën C3, hvor man sidder overraskende højt. Kender flere, der har valgt den bil pga. rygproblemer. Og så er den ganske rap at køre og se på.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jens Nielsen

Jens Nielsen
bruger siden
20-09-2005

10-03-2006 kl. 18:38

Du kan også prøve at sætte dig ind i en Citroën C3, hvor man sidder overraskende højt. Kender flere, der har valgt den bil pga. rygproblemer. Og så er den ganske rap at køre og se på.

Profil slettet

Profil slettet

10-03-2006 kl. 23:49

Min far havde nogenlunde samme problem. Valget faldt på en Toyota Combivan, hvor man sidder højt og godt. Desuden er den nye model, Corolla Sportsvan, lækkert indrettet, fås med nogle fede motorer. Kvalitet og gensalsværdi er en selvfølge. Med dit budget, skulle du kunne få en 2,2 diesel, som er en herlig maskine! Den vil jeg klart anbefale.

Profil slettet

Profil slettet

10-03-2006 kl. 23:50

Min far havde nogenlunde samme problem. Valget faldt på en Toyota Combivan, hvor man sidder højt og godt. Desuden er den nye model, Corolla Sportsvan, lækkert indrettet, fås med nogle fede motorer. Kvalitet og gensalsværdi er en selvfølge. Med dit budget, skulle du kunne få en 2,2 diesel, som er en herlig maskine! Den vil jeg klart anbefale.

Profil slettet

Profil slettet

10-03-2006 kl. 23:50

Profil slettet

Profil slettet

12-03-2006 kl. 23:19

Man kan jo også se på det i et andet perspektiv; at glemme gulpladebilerne, slippe for den private misundelsesafgift, og finde en mini-MPV på hvide plader. I denne sammenhæng vil jeg fremhæve en Toyota Yaris Verso, som godt nok er mere sjælden end køn, men som samtidig byder på en uovertruffen kvalitet, høje sæder, kvik motor og en gensalgsværdi der er imponerende.