Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Algirdas M.
bruger siden
25-10-2005
26-02-2006 kl. 11:31
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
27-02-2006 kl. 16:54
Designmæssigt er den jo år forud for de fleste konkurrenter - ikke mindst foran de bedst sælgende biler i klassen.
Jeg håber virkelig, at Honda bliver belønnet for deres designmæssige mod. Hvis jeg kunne nøjes med en bil af denne størrelse, ville jeg klart vælge den nye Civic.
Selvom designet er lækkert, er det mest imponerende ved denne bil dog næsten, at de har holdt prisen så forholdsvis langt nede. Jeg synes, at man får meget bil for pengene her.
Christian Møller Fløe
bruger siden
01-04-2005
27-02-2006 kl. 22:30
Jeg synes det er fedt at den skiller sig ud fra mængden samtidig med at den har alt i udstyr og en rigtig stærk pris.
Jeg synes kabinens indretning fungerer godt og logisk trods det spacy design, og så sad jeg vildt godt. Sad i en Audi A3 senere, dog uden at køre i den, og det var altså en flad fornemmelse efter Honda'en.
Hvis jeg kan få finansieringen på plads er Civic'en klart under overvejelse.
Mvh Christian F
Jens Henriksen
bruger siden
21-01-2006
02-03-2006 kl. 21:19
Mvh. Jens