Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
21-02-2006 kl. 14:00
Hejsa..
Hvorfor ikke vælge en mondeo 2,5. Den kan du sagtens få i den kategori. V6´er er nok ford´s til tid bedste motor og den kører fantastisk. Desværre er den også lidt dyrere i forsikring....
Mvh Bo
Profil slettet
21-02-2006 kl. 15:29
Hejsa igen.
Ja forden er jo lidt tørstig, men ved pendling vil jeg tro at den ligger ved 12-13 km pr liter...
Min 2,0 ligger i gennemsnit på ca 10 ved blandet kørsel.
Ja forden er jo lidt tørstig, men ved pendling vil jeg tro at den ligger ved 12-13 km pr liter...
Min 2,0 ligger i gennemsnit på ca 10 ved blandet kørsel.
Profil slettet
22-02-2006 kl. 07:59
Hej Erik
Jo det er her og nu.... Da vi var i Italien og bare lå på "autobahn" var vi på ca 14-15 km, men i det daglige ligger jeg på ca 10km
Jo det er her og nu.... Da vi var i Italien og bare lå på "autobahn" var vi på ca 14-15 km, men i det daglige ligger jeg på ca 10km
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
22-02-2006 kl. 18:52
efter hvad jeg har hørt er alle tre foreslag gode og stabile biler man kan regne med.
Ifgl en tysk undersøgelse skulle mazda nok være en af de mest driftsikre... men de 2 andre er også helt fine...
Men tag ud og prøv dem og se hvad for en du føler dig mest tilpas i.
Men hvis du kører over 200 om dagen ville en diesel nok være billigere i længden, men held og lykke med jagten
Ifgl en tysk undersøgelse skulle mazda nok være en af de mest driftsikre... men de 2 andre er også helt fine...
Men tag ud og prøv dem og se hvad for en du føler dig mest tilpas i.
Men hvis du kører over 200 om dagen ville en diesel nok være billigere i længden, men held og lykke med jagten