Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

18-02-2006 kl. 15:31

Ja som der er skrevet før må enten en MPV eller en stor st.car være noget for jer.
I MPV er Opel Zafira oplagt valg, der kan i vælge og vrage på brugtmarkedet, de er bare desværre lidt dyre, og Citroen Picasso er også en mulighed, selv om jeg ikke selv er til Citroèn, men har dog hørt at fra Citroen-mekaniker at det nok er deres mest driftsikre bil.
Mitsubishi Grandis er også en mulighed.

Af de store st.cars er der Ford Mondeo, Toyota Avensis, Nissan Primera,Peugeot 406, Mazda 6/626 alt efter prisniveau.

Men det kommer jo også meget an på jeres behov, som Henrik B også skriver, budgettet betyder jo alverden.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

bruger siden
11-12-2004

18-02-2006 kl. 15:32

Forresten tillykke med de glædelige omstændigheder...

Jeppe Friberg

Jeppe Friberg
bruger siden
06-01-2004

20-02-2006 kl. 13:20

Volvo 940 hvis det skal være nogenlunde billigt i drift. Hvis du bor på Sjælland kan du få repareret i Sverige

Allan Jakobsen

Allan Jakobsen
bruger siden
16-01-2006

20-02-2006 kl. 15:22

Det er alle gode tilbud. Men i skal jo selv vælge. Vi har selv en Fiat Stilo stationcar og før det en Fiat Marea stationcar. Vi skal selv have barn nr 2 og 3 til maj, men har ikke tænkt os at købe ny bil af den grund. Der er fin plads på bagsædet til tre børn og god plads i bagagerummet til en barnevogn. Der er f.eks igen hjulkasser der fulder op.
Find ud af hvad jeres behov er, find de biler i tror der kan dække dem ind, og tag så ud og prøv dem!

Profil slettet

Profil slettet

20-02-2006 kl. 18:51

Hej Trine :-)

Nu ved jeg ikke lige, hvor I bor henne, men jeg har en kammerat, som har en Fiat Marea stationcar til salg.

Her er lidt data på den, hvis det skulle have interesse:

- Sølvfarvet 1.6 fra 1998
- Gået 147.000 km
- Ingen rust
- Nye dæk med næsten nye alufælge
- En lækker bil med masser af plads.
- Pris: 64.900 kr.

Du havde ikke rigtig skrevet noget om årgang eller prisklasse, så jeg tænkte, at jeg kunne da lige prøve at komme med et forslag.

Mvh. A.