Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

16-02-2006 kl. 14:42

Hej
Har sveret under "tilbehør"

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-02-2006 kl. 17:41

Hej,
Jeg har en let sænket sølvgrå Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS 125 HK fra oktober 1998 med klimaanlæg og alufælge til salg hvis du er interesseret. Den har kun kørt 105.000 km.
Jeg har været godt tilfreds med den, men da min kone og jeg venter barn nr. 3 opfylder den ikke længere vores behov, der vist mere ligner en Berlingo el. lign.
Den er i pæn stand, kører godt og har netop fået skiftet tandrem.
Hvis du er interesseret er du velkommen til at ringe på 29921977. Så skal du ihvertfald ikke give 100.000 for den:-)
Jeg havde forestillet mig at sælge den for et fornuftig sted ml. 71-72.000 kr.
Mvh
Thomas

jesper fabrin

jesper fabrin
bruger siden
06-01-2004

17-02-2006 kl. 11:53

Hej Gregers. Jeg kører selv Carisma og kan kun anbefale bilen - ingen problemer. Dog har jeg bekendt som kører GDI, som tikker, selvom Mitsubishi har prøvet at rense motor. De er også noget billigere end f.eks Mazda 626 /Nissan Primera, så hvis du finder en "tikkefri" - får du meget for pengene. Held og lykke. (PS: vi vil heller ikke sælge vores, kører som en drøm)
hilsen
Jesper

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2006 kl. 18:28

Hej Gregers..

Hvad med en Nissan Primera fra -2000?? De er meget lig carisma mht. plads. jeg har en til salg med alverdens udstyr, incl. a/c som du nævner som et krav. min er desværre en 2,0 men kig lige under nissan primera 2,0 fra 1998 nysynet, så håber jeg du bliver fristet. Hvis min ikke lige er sagen, er primera stadig en godt alternativ til en carisma.

Mvh. Jens O.