Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Charles Føhns

Charles Føhns
bruger siden
26-10-2003

19-09-2006 kl. 16:24

Man kan godt kalde Daewoo Lanos en bil for livet, for du vil nok have svært ved at komme af med den igen....
Men du kan jo køre ned til forhandleren og få klistret et Chervolet mærke på den og se om det hjælper..
Når du er nede i det prisleje, skal du ikke ligge dig fast på nogen bestemt model, men led efter en velholdt, vel serviceret, rustfri bil, som har fået mindst en undervogns behandling....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

04-02-2008 kl. 16:50

hej og nej jeg skal købe en ny kia tror jeg og denne il har jeg haft i 6 år og den kører virkelig godt.det vil sige en ejer før mig kun og hun hande kørt ca 50.000 km før mig m,v,h, aase jensen

Sidst rettet: 4/2-08

Profil slettet

Profil slettet

16-02-2008 kl. 07:13

ingen til salg mere ok.

Profil slettet

Profil slettet

15-04-2008 kl. 22:57

jeg har en daewoo lanos 1.3 årgang 98 jeg mangler nogle nye styrekugler til den og læser i dit indlæg at man kan bruge opel dele hvis man kan det hvilken opel er det man kan bruge dele fra og hvor kan jeg ellers få fat på daewoo dele da jeg har kigget mange steder nu og kan bare ikke finde nogle..
håber på hurtig svar da jeg ikke er særlig tryk ved at køre i den så længe de styrekugler ikke har det for godt..

Profil slettet

Profil slettet

26-09-2008 kl. 20:14

Hej

Jeg har selv en lanos 1,3 italy fra 99 hvor jeg den som ny og den har nu kørt ca 160 tkm og har lige været en tur i syd tyskland uden problemer.
Den kører ok - ikke en hurtig løber men klare de dagligetur også turen syd på. Den er faktisk billig i service udgifter idet det er en tuneup af opel kadetten - Der er vindstøj når du passer de 150 km/t , Benzinforbruget er det væste - hvis meget øko kørelse så ca 13-14 km/l hvis bykørelse så 8-10 km/l - hvis kørelse til århus med ca 110/130 km't så ca 13-14.
Det er en bil som klare tingene men ikke en til at race i eller lignede.
Der er ikke noget særlig rust iden hvis man har givet den rustbehandling.

Profil slettet

Profil slettet

28-09-2008 kl. 07:59

Hvad årgang taler vi om ? med 50.000 kr kan du nemt få et bedre mærke såsom Ford,Mazda m.m op til årgang 2000 ( ca. 200.000 km )