Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

15-01-2006 kl. 00:01

Hej.
Du skriver ikke noget om, hvilke krav du har til plads, driftøkonomi etc.
Hvis du godt kan lide, at have god plads til passagerer og bagage, så har jeg et godt tilbud til dig.
Jeg har en meget billig Subaru Legacy tilsalg her på bilbasen.
Her får du en stor, meget rummelig og stabil st.car for kun 15.000 kr.
Her er fem døre og træk og utroligt meget plads. Bilen er på størrelse med f.eks. en Ford Mondeo.
Bilen er fra 1992 og har kørt godt 230.000 km.
Der er næsten alt i el - dvs. 4x elruder, elspejle, centrallås, sædevarme, lygtevaskere etc.

Bilen skal nu synes, og har derfor netop fået lavet en synstest.
Testen viser, at bilen blot skal have en ny udstødning, før den er klar til syn. På denne reparation foreligger der et fastpris tilbud på 5000 kr.
Dermed kan du blive kørende i en helt nysynet bil for 20.000 kr.
Det er da billigt.
Se den på bilbasen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

15-01-2006 kl. 00:53

der er jo også en Toyota Corolla eller en Mazda 323 F (eller en alm 323) 2 af de mest fejlfrie biler man kan få ifølge den tyske TÜV undersøgelse

Profil slettet

Profil slettet

16-01-2006 kl. 18:49

Ja det er da godt nok billigt. Sådan en "gammel" Subaru er ikke til at slide op.

Og så er 4WD godt om vinteren :)

Kasper Schjødt

Kasper Schjødt
bruger siden
26-10-2003

17-01-2006 kl. 16:53

Hey Christian... jeg vil stærkt anbefale dig en Ford Fiesta fra midten af halvfemserne.... til dels får du en meget billig bil både i forsikring, vægtafgift og benzin og til dels så får man en forholdsvis ny bil for pengene som samtidig kører godt... har fundet et rigtig godt eksempel på hvad du kan få for omkring de 24-25.000,-... klik på det her link så kan du se det...
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=818695&page=1

den er fra 1997 og det er efter min mening såda noget du skal kigge efter... modellerne skifter i 96 så den model jeg har foreslået er den nye model.. de andre fås til nogenlunde samme pris og nogle en pæn del billigere... den i linket er synet i november 2005...håber du kunne bruge mit svar... Mvh Kasper...

Profil slettet

Profil slettet

02-06-2006 kl. 16:09

Hej
Jeg har lige sat min citroen til salg herinde for 16500,- den starter hver gang og er synet i marts 2006 og er ganske pæn og meget ren indvendig. jeg er ikke ryger og den bliver vasket hver uge med undervogns vask - et godt råd vælge sådan en bil evt. min .-) min grund til at sælge er kun at jeg ikke har plads til 2 børnecykler og jeg er alene mor.