Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Daniel Tidemann
bruger siden
06-01-2004
09-01-2006 kl. 13:54
Tjaa... Kører selv 130km om dagen i en Skoda Felicia stc. 1,6 årg. 96 der har kørt knap 160.000. Den er jeg ganske tilfreds med, men man burde nok overveje at købe en dieselbil med et så stort kørselsbehov.
Du nævner ikke hvor gammel Corolla'en er, men det skal jo lige siges, at Toyota er noget af det mest driftsikre, hvorfor jeg ikke personligt ville blive skræmt af et forholdsvis højt km.-tal. Af de biler du selv nævner, ville jeg vælge Toyota'en.
Du nævner ikke hvor gammel Corolla'en er, men det skal jo lige siges, at Toyota er noget af det mest driftsikre, hvorfor jeg ikke personligt ville blive skræmt af et forholdsvis højt km.-tal. Af de biler du selv nævner, ville jeg vælge Toyota'en.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
14-01-2006 kl. 23:55
Corolla'en er stabil, og km er ikke farlige.
Der findes dog et andet bilmærke, der er mere stabilt end Toyota - nemlig Subaru.
Jeg har en meget billig Subaru Legacy tilsalg her på bilbasen.
Her får du en stor, meget rummelig og stabil st.car for kun 15.000 kr.
Her er fem døre og træk og utroligt meget plads. Bilen er på størrelse med f.eks. en Ford Mondeo.
Bilen er fra 1992 og har kørt godt 230.000 km.
Der er næsten alt i el - dvs. 4x elruder, elspejle, centrallås, sædevarme, lygtevaskere etc.
Bilen skal nu synes, og har derfor netop fået lavet en synstest.
Testen viser, at bilen blot skal have en ny udstødning, før den er klar til syn. På denne reparation foreligger der et fastpris tilbud på 5000 kr.
Dermed kan du blive kørende i en helt nysynet bil for 20.000 kr.
Det er da billigt.
Se den på bilbasen.
Der findes dog et andet bilmærke, der er mere stabilt end Toyota - nemlig Subaru.
Jeg har en meget billig Subaru Legacy tilsalg her på bilbasen.
Her får du en stor, meget rummelig og stabil st.car for kun 15.000 kr.
Her er fem døre og træk og utroligt meget plads. Bilen er på størrelse med f.eks. en Ford Mondeo.
Bilen er fra 1992 og har kørt godt 230.000 km.
Der er næsten alt i el - dvs. 4x elruder, elspejle, centrallås, sædevarme, lygtevaskere etc.
Bilen skal nu synes, og har derfor netop fået lavet en synstest.
Testen viser, at bilen blot skal have en ny udstødning, før den er klar til syn. På denne reparation foreligger der et fastpris tilbud på 5000 kr.
Dermed kan du blive kørende i en helt nysynet bil for 20.000 kr.
Det er da billigt.
Se den på bilbasen.