Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
23-12-2005 kl. 22:27
Jacob Harritz Poulsen
bruger siden
05-02-2004
24-12-2005 kl. 00:08
Ked af høre du overvejer at skifte fra en bil du holder af pågrund af hærværk.
Jeg har en lommefilosofi ang. hærværk og det er at biler der har et overlegent og pragende signal er mere udsat.
Eks. sorte biler med flashy læder og fælge mv. får det værste frem i nogle mennesker.
Så hvis du parkere steder, hvor den er udsat kan du måske vælge en lidt mere neutral udstråling på din bil. Jeg tror ikke det har så meget at gøre med, hvad der er for en men mere det udtryk den har.
Men hold fast ved A6'eren - det er en fantastisk bil ;-)
Mvh Jacob
Profil slettet
24-12-2005 kl. 12:10
Det er da skide surt, og dit problem vil være at rent kvalitetsmæssigt får du nok ikke noget på højde med det du har. Bestemt er en passat en dejlig bil men den når altså ikke en A6'er til anklerne renk kvali' har selv en A6 fra 2002 med alt tænkligt udstyr og den ville jeg ikke bytte for selv den nyeste VW.
Profil slettet
25-12-2005 kl. 12:23
Køb en Audi Sportsback, den er på størrelse med en A4 sedan inde i kabinen+ bedre bagagerumog smartere. den er faktisk overraskende større en beregnet og ihvertfald samme størrelse som Lexus 220 serie. vi har selv en og der er rigeligt med bagageplads til voksne på bagsædet. Den er sgu diskret og fed. Kan ellers godt forstå du er glad for Audi og det er en fornøjelse at sætte sig bag rettet i en sådan. Kvalitet og finish. En gang Audi, altid Audi
Venlig Hilsen, En tidligere BMW og Mercedes ejer
Anders Leth
Profil slettet
25-12-2005 kl. 15:05
Held og lykke med det - tror ikke du bliver skuffet over en Lexus.
Profil slettet
Profil slettet
26-12-2005 kl. 19:35