Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

15-12-2005 kl. 11:59

Hvis det er en 2000´er, så det er det ikke samme motor som i 98´eren. Hvis det er den faceliftede, så har den 150 heste istedet for de 128 - eller hvad den gamle 3S-FE nu smider.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-12-2005 kl. 15:13

Det var 1,6 og 1,8 der havde støbefejl i blokken, så olieforbruget opstod. 2,0 er ikke plaget af dette. Det er korrekt, at nogen har problemer med ujævn motorgang - men jeg ville stadig hellere have den. Den faceliftede Avensis ser også bedre ud. For tvivlsspørgsmål vil jeg henvise til toyotaextreme.dk

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

19-12-2005 kl. 13:15

Nu kører jeg selv Carina, så jeg ved hvad du mener med driftsikkerhed.
Men ifgl FDM er den også MEGET driftsikker... så go for it...

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2005 kl. 15:11

Så må du have fået en mandagsbil, for det er bevist at du er et enkeltstående tilfælde. Problemet med olieforbruget er anderkendt, hvorfor det også bliver lavet af Toyota.

Så køb du endelig en fransk bil igen, og se om du skulle være heldig der. Jeg kan ikke andet end grine af dig og din historie =) Det er skam ikke for at være nedladende, men ALLE statistikker viser lige omvendt af det du siger. Ikke at det ikke passer, men som sagt - et enkeltstående tilfælde...

Profil slettet

Profil slettet

19-12-2005 kl. 16:58

Jeg vil nu stadig kalde det enkeltstående tilfælde - generelle problemer er det i hvert fald ikke.

Det samme kan franske biler vist ikke prale af.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-04-2011 kl. 22:44

Jesper Abildtrup Nickelsen skrev:
Har en Avensis 2,0 Sol fra 2003 . Den køre hammergodt . har gået 148500 km og der har aldrig været noget , andet end sædvanelige sliddele såsom bremser. Den går rigtig godt og køre faktisk fornuftigt på literen . RIGTIG god plads og god til at slæbe både trailer og campingvogn . Også god til at trække fra rigtig mange franske biler , som der jo alligevel går ild i , inden de rammer 50 Km/t :P EJ smag og behag .
Min far har netop købt en ny Citroen C4 og det er delme en lækker bil , der køre rigtig godt . Men snakker vi pålidelighed , har jeg bare erfaret , at de Toyota'er jeg har haft ( Corolla Gsi 1,6 1993 , RAV4 2007 ) og min avensis , bare har kørt kørt og kørt .

Bare en lille hilsen fra en GLAD toyota ejer :)

Tjaaa, Det er vist med de Toyotaer du nævner, lidt ligessom med dit svar, CA 5 ÅR FOR SENT PÅ DEN :-)