Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
04-12-2005 kl. 16:57
Sørg for at få kigget unoén godt igennem for rust! De ruster i de forreste støddæmpertårne (omkring stelnummeret), i bunden og tanken kan også tære hvis ikke der er monteret plastiktank.
Profil slettet
21-09-2007 kl. 18:15
Jeg har en Renault 5 TL fra 1989. Den har nu kørt 265000 km hvilket jo er imponerende for sådan en lille bil. Jeg har selv haft bilen i to år, og jeg har overhovedet ikke haft nogen problemer med den. Den kører som bare det. Har været fire gange i Norge med den, masser af ganger i København og en enkelt gang i Tyskland. Overhoved ingen problemer. Den har ikke været på værksted en eneste gang, og det eneste jeg har skiftet på den er koblingskabelet. Aldrig har jeg oplevet noget lignende på en gammel bil. Og så kører den 20 km på literen på motovej.
Profil slettet
20-04-2008 kl. 18:59
Find en god ældre volvo som stadig fungere - den gøres let køreklar hvis du har en smule kendskab til biler.
Profil slettet
21-04-2008 kl. 21:12
Hej Brian Hold dig langt væk fra fiat medmindre du kender en mekaniker som vil sige god for den.
Jeg tror en polo,golf, corolla eller micra er et bedre valg men der er ingen garanti på det men køb den nysynet.
Jeg tror en polo,golf, corolla eller micra er et bedre valg men der er ingen garanti på det men køb den nysynet.
Profil slettet
22-04-2008 kl. 10:17
Det skal da ikke forhindre os i at diskutere emnet! Sådan er det med os mænd-Christina - vi kan også sagtens snakke om gamle sportsresultater uden der egentlig er en fornuft i det :-)