Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Ravnborg Bjerre
bruger siden
05-09-2003
01-12-2005 kl. 18:19
Hej Thorbjørn. Jeg har en Citroën Xantia 1,8i til salg. Bilen er direkte sammenlignelig med en Peugeot 406, så jeg tænkte, det kunne have interesse. Den er fra 6/1997 og har kørt 187.000. Årlig vægtafgift 1840 kr. Jeg kan kontaktes på mrbjerre@kabelnettet.dk
Profil slettet
02-12-2005 kl. 00:00
nu vil jeg ikke bestemme hvad bil du skal vælge, men jeg kan da med min erfaring be dig lytte til et godt råd - hold dig fra Franske biler - alle værksteder elsker kunder med Peugeot og andre Franske biler, og hvorfor? Det er jo deres bedste KUNDER!
Du kan finde mange andre gode biler her på basen eller hos din lokale mekaniker som helt sikkert vil hjælpe dig med en god handel.
En god idé ville være at købe en nyere Golf som kan købes for under 30.000 kroner for en 93er 1,8 med 90 HK - men mange andre mærker som Ford, Mazda, Toyota, Audi kan også levere varen...
Held og lykke med at finde en god bil...
Du kan finde mange andre gode biler her på basen eller hos din lokale mekaniker som helt sikkert vil hjælpe dig med en god handel.
En god idé ville være at købe en nyere Golf som kan købes for under 30.000 kroner for en 93er 1,8 med 90 HK - men mange andre mærker som Ford, Mazda, Toyota, Audi kan også levere varen...
Held og lykke med at finde en god bil...