Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Mads Nejsum Madsen

Mads Nejsum Madsen
bruger siden
06-01-2004

24-11-2005 kl. 16:39

hmmm... nu bliver jeg jo lidt nervøs... har netop handlet en Toyota Sportsvan til levering i januar. En af grundene til at det blev Toyota var netop "rygtet" at den var uden en masse fejl. Vores tidligere bil, en VW, var behæftet med en del fejl så derfor skiftet. Men konklusionen er måske nærmere, at man kan risikere problemer uanset hvilke mærke man køber...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

24-11-2005 kl. 21:32

Hej Michael

Det er jeg ked af at der rent faktisk findes utilfredse Toyota-ejere. Det er ikke tit man hører om dem.
Du har vist været ekstremt uheldig, for det er absolut ikke normalt med toyota.
FDM og ADAC siger også god for toyota normalt.
Men du er vist rendt ind i en mandagsudgave.

Men jeg har en 9 år gammel carina E og den kører stadig som en drøm. Den største fejl ved den bil er at der er for mange ridser pga folk åbner døren i min bil. Irriterende!!
Min far har også Carina E der er 10 år gammel, og den kører også bare uden problemer.
Det slogan med 112% iorden er bestemt ikke fis.
Jeg tvivler på at jeg skifter mærke næste gang vi køber anden bil.

en MEGET tilfreds Toyotaejer.

Søren Christensen

Søren Christensen
bruger siden
06-04-2005

25-11-2005 kl. 15:54

Det er ganske morsomt og en lille smule tragisk at høre folk udtale sig så generelt når man taler ud fra sin egen snævre verden. No offence!
Fordi Hr. Hansen har haft en god Toyota og en dårlig Peugeot eller visa verse giver næppe Hr. Hansen forstand til at udtale sig generelt om mærkerne - heller ikke selv om hans far, fætter eller grandkusine i 8. led har oplevet det samme.
Der er fejl på alle bilmærker. Og logisk nok er der flere fejl på de biler der kører flest af på vejene!
Mærkepatrioter er i mine øjne den mest upålidelige kilde der findes. Få Fogh til at tale dårligt om Venstre - nej vel!!!?
Jeg kører selv Fiat og har ingen præferencer for Toyota eller Pegøj eller andet. Og ja - nogle gange er der også fejl på min bil - og andre gange kører den som en drøm. Man kan ikke gøre alting sort og hvidt!

Profil slettet

Profil slettet

26-11-2005 kl. 17:40

Volvo, endnu en VW i forklædning...

Profil slettet

Profil slettet

26-11-2005 kl. 18:16

hvilken vw

Profil slettet

Profil slettet

26-11-2005 kl. 19:37

haha, jamen til orientering så er Volvo og Mazda delvis eget af Ford !!!! - de deler de fleste komponenter undervogne ect.