Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jesper V
bruger siden
16-09-2003
11-12-2005 kl. 19:25
... vil du have en bil der larmer og vibrere som en gammel traktor men går LANGT på literen så vælg diesel...
FORDOMME FORDOMME FORDOMME
Det er jo præcist, hvad en moderne diesel motor IKKE gør idag !
>20TKm og derover vil jeg vælge diesel drift. Det bedste du kan gøre er at tage ud og prøvekøre begge versioner.
At vælge benzin når ens km antal ligger 40-50Tkm for at undgå lidt mere støj i tomgang er ikke holdbar efter min mening. Benzineren har langt svagere trækkraft, dårligere økonomi generalt herunder gensalgsværdi. Der er rigtigt mange der efterhånden har set de mange fordele ved en moderne diesel bil også selv om de "kun" har et "normalt" km forbrug.
mvh en tilfreds P307 HDI ejer (nu kørt 185TKm)
FORDOMME FORDOMME FORDOMME
Det er jo præcist, hvad en moderne diesel motor IKKE gør idag !
>20TKm og derover vil jeg vælge diesel drift. Det bedste du kan gøre er at tage ud og prøvekøre begge versioner.
At vælge benzin når ens km antal ligger 40-50Tkm for at undgå lidt mere støj i tomgang er ikke holdbar efter min mening. Benzineren har langt svagere trækkraft, dårligere økonomi generalt herunder gensalgsværdi. Der er rigtigt mange der efterhånden har set de mange fordele ved en moderne diesel bil også selv om de "kun" har et "normalt" km forbrug.
mvh en tilfreds P307 HDI ejer (nu kørt 185TKm)
Profil slettet
11-12-2005 kl. 20:00
Hej med jer
Du skal ringe til Skoda Randers de ligger på Grenåvej og tal med Palle Bach.
Og sig det er Dan Overgaard der har sagt at i skulle ringe han er klar på at give stor rabat
Du skal ringe til Skoda Randers de ligger på Grenåvej og tal med Palle Bach.
Og sig det er Dan Overgaard der har sagt at i skulle ringe han er klar på at give stor rabat