Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

29-10-2005 kl. 14:19

Hej Morten Jeg kender et lille firma, der sælger og monterer markedets bedste alarmer, til en rimelig pris. Klik ind på www.carguard.dk og kontakt Leif eller Claus. De kan med garanti hjælpe med alarmen. Mht motorvarmer må jeg desværre melde pas!!! Lækker bil du har købt i øvrigt...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

30-10-2005 kl. 12:10

Hej Morten,
Jeg ville nok have betalt lidt mere og få det fabriksmonteret i stedet for. Det er det mest driftsikre. Bilen har jo fj. betjent c-lås og blinkdiode i døren, er det ikke nok???? Du bør også undersøge om bilen ikke har en "tilskudsvarmer", så du bare kan købe et "upgradesæt" til den originale varmer, så du får ur/timer inde i bilen. Jeg håber, at du kan få det til at virke:-)
Mvh. Jakob (Seat/VW-Tekniker)

bruger siden
11-12-2004

30-10-2005 kl. 13:09

Att. Jacob

Nu er det ikke nogle ordinære alarmer de monterer i det firma. Og de er er altså aut. montører af netop Viper, clifford og hvad de nu hedder. Det er altså markedets bedste alarmer. De er altså væsentligt bedre end de der standard monteret alarmer de forskellige fabrikanter sætter i.
Det er jeg også sikker på at du ved som tekniker af Seat/VW.
MVH Martin

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

30-10-2005 kl. 18:21

att. Martin,

Fred være med Viper og hvad de nu hedder. Jeg er bare ikke tilhænger af den slags.

Mvh. Jakob.