Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

26-10-2005 kl. 10:36

Jeg vil Mene,at du skal vælge Toyotaen da det er den der er færrest omkostninger ved at eje og jeg kender nogle der har en Carina E Fra 94 den Har kørt 389.000 Km og de har aldrig ofret andet en normal service det vil sige bremseskiver olie o.s.v bremserørene kan være et problem på denne model men da det er en staitoncar er den produceret i Japan og ikke i england som sedannerne og det er kun en fordel. men da den er nysynet burde der ikke være noget at komme efter og der er mange km i den bil endnu til forskæl fra fransk manden hvis carinaen ikke er rustbeskyttet skal du nok overveje at få det gjort så har du bil i mange år. jeg køre selv i en corolla fra 94 har aldrig ofret noget på den endnu.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-10-2005 kl. 13:58

Hej Steen

Jeg ville vælge xsaraen, ingen tvivl- ingen rust og en 5 år nyere bil en toyotaen
Har selv haft zx xsare og kører nu xantia stationcar, alle god biler uden problemer, og ikke mindst flottere design og mere udstyr samt bedre comfort for færre penge.

MVH;Mogens

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

29-10-2005 kl. 14:29

Hej Steffen

Gå efter Toyotaen. Jeg Kører selv Carina 2,0 4-dørs. Det er en fantastisk god og praktisk bil med oceaner af plads i. Det kan godt være den er 5 år ældre end Citroén, men derfor er den med Garanti en bedre bil. Jeg har aldrig hørt nogle Carina-ejere være utifredse med deres bil.
Min far er lige så glad for hans Carina.

Jeg kender nogen som har en carina 2,0 sli der har rundet de 420.000 km uden problemer. Den har bare fået overholdt sin service.

Det sikre valg er Toyota, den kan du stole på bedre end nogen anden bil, især Franske og Italienske...

Profil slettet

Profil slettet

29-10-2005 kl. 21:09

Helt klart Xsara´en. Den er nyere, mere sikker, bedre rustbeskyttet og mekanisk rigtig god.
Har selv Xantia og har aldrig haft problemer.
Men helt sikkert er Toyotaen også en god bil.
Så bedøm selv. Køber du citroen´en bliver du nok nødt til at vænne dig til folks fordomme omkring franske biler. Men det vænner du dig til, for de har sjældent haft en selv.

Mvh. Michael

Kenn Danny Mouritzen

Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004

29-10-2005 kl. 22:17

I det her indlæg vil jeg så give Michael ret i modsætning til indlæget vedr. Mazda 6 kontra Peugeot 407.

Her har du en langt nyere bil. Der er altså en kæmpe forskel på en 1994 og 1999 model. Der vil det næsten altid være det bedste med den nye model.

Risikoen for at der sker noget er alt andet lige større ved en 11 år gammel bil end en 6 år gammel bil.

Når det så er sagt, skulle du måske kigge efter noget midt imellem rent årgangsmæssigt og finde noget fra 96-97 af Toyotaen.

Kenn