Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
26-10-2005 kl. 10:51
Vælg en Carina E den er drifsikker er næsten ikke til at tage livet af 3-400000 er ikke nogen problem vælg en 1,6 er med 116 Hk find en der er rustbeskyttet og så har du en god bil de næste mange år. det samme gælder for corollaen men den har 100 liter mindre bagagerum og mindre bagsædeplads jeg har selv en corolla sedan men bagage og bagsædepladsen er bedst i carinaen.
Profil slettet
29-10-2005 kl. 18:57
hmnn læste at man sku holde sig fra 405ern
tjaa vi har lige solgt vores 94 stc 1,8
den havde holdt udenfor i de 9 år vi havde den 0 rust .. og der har aldrig været problemer med den .. så ville vælge såen en
eller en 406er stc de kan findes til de penge du har mvh carsten
tjaa vi har lige solgt vores 94 stc 1,8
den havde holdt udenfor i de 9 år vi havde den 0 rust .. og der har aldrig været problemer med den .. så ville vælge såen en
eller en 406er stc de kan findes til de penge du har mvh carsten
Profil slettet
09-11-2005 kl. 22:49
Hej Jon!
Nu har jeg i 8 år passet og plejet min gamle Volvo og den er blevet en god ven.
Der er snart ikke mere der kan gå i stykker.
Dens største force er at der er vildt meget plads, komfort og ikke mindst sikkerhed!....til trods for sin alder.
Den er ikke vildt hurtigt, men følger fint men på motorvejen og nærmest "planer" når den cruiser med 130 km/t.
Check den ud på nettet 1988 Volvo 745 st.car og ring. Så kan du prøve den af. Jeg er sælge og kører i hele landet så jeg kan komme til dig.
Nu har jeg i 8 år passet og plejet min gamle Volvo og den er blevet en god ven.
Der er snart ikke mere der kan gå i stykker.
Dens største force er at der er vildt meget plads, komfort og ikke mindst sikkerhed!....til trods for sin alder.
Den er ikke vildt hurtigt, men følger fint men på motorvejen og nærmest "planer" når den cruiser med 130 km/t.
Check den ud på nettet 1988 Volvo 745 st.car og ring. Så kan du prøve den af. Jeg er sælge og kører i hele landet så jeg kan komme til dig.