Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Morten Munkager Knudsen

Morten Munkager Knudsen
bruger siden
13-12-2004

24-10-2005 kl. 16:25

Hej Kasper Jeg ville holde fingrene fra en Punto. Var selv på udkig efter lignende bil (som skulle være min første), men fik det frarådet af en bekendt som arbejder hos Fiat. Han sagde at der simpelthen var for mange problemer med dem og kvaliteten var dårlig. Til det beløb ville jeg købe en mazda, toyota eller lignende. Held og lykke med jagten :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-10-2005 kl. 17:13

En punto er en fin vogn. Motoren kører bare, og det eneste der egentlig gør at bilen falder lidt igennem er at den ruster. De har det med at ruste i bagklappen, og hvis ikke den har fået undervognsbehandling så er der stor chance for at den allerede er begyndt at ruste der.

Mekanisk har Fiat altid haft problemer med bærearme, styrekugler og bærekugler, men det koster næsten ingenting at få repareret, og hvis du kender en der er mekaniker er det jo næsten gratis :)

Men ellers kan du jo kigge på f.eks. en Mitsubishi Colt årgang ´92-´95. Der kan man sagtens få en til en fornuftig pris, og de kører bare. Har selv en del erfaring med dem og kan kun anbefale dem. Eneste minus er at syncromesherne i gearkassen kan være slidt, men for det meste er det kun mærkbart i højere omdrejninger (ca. 4000 og op).

Profil slettet

Profil slettet

24-10-2005 kl. 23:13

Min mor har en Seat Cordoba (Vw Polo 1.4)til salg.29500 Nys Maj ny tandrem bremser kobling
så alle sliddele er skiftet.Tlf 20977202

Peter Rydstrøm

Peter Rydstrøm
bruger siden
06-01-2004

25-10-2005 kl. 09:52

Hej. Bedste bil til 3500 er svært. Min tidligere kollegas far ( 60 år ), har sin Opel Astra til salg for 37000. Den er fra 95 og bare i orden. Den er nysynet, textylbehandlet og altid passet med service mm. Den er på Bilbasen under privat. Den er virkelig velholdt og lige til at køre med. Mvh. Peter.

ramin pedrampour

ramin pedrampour
bruger siden
12-07-2004

30-10-2005 kl. 18:26

hej.jag har en regtig got tilbud til dig.ford ka.1.3.ny syn.med fuld servicbog.model 1998.med 2 sæt hjul.motor varme.airbag.abs.du for den total serviceret.poleret.......meget pæn.bilig i vægt afgift.forsikring,køre 17 liter.med d hele på dit navn 35000kr.mvh tlf 41427000