Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2005 kl. 14:55

Der er i de fleste biler nogle dræn huller i bunden af bilen, de plejer gerne at sidde ca. under måtterne. Der kan godt komme vand op igennem, men det burde ikke være så meget.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

23-10-2005 kl. 18:17

Hej utæt bilejer:-)
Jeg har den erfaring, at enten er din forrude utæt ellers er dit evt. klimaanlægs afdrypningsslange utæt. Dette skyldes, at gulvet omme ved bagsædet ligger lavere en fodrummet foran, defor løber vandet derhen, hvor der er lavest! Din måtte foran må også være lidt våd, mens den bagerste vil være meget våd, hvilket du også skriver. Jeg håber, at det hjælper dig med problemet. Få det lavet snarest muligt eller kan din bundmåtte lugte grimt og mugne. Mvh. Jakob.

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

30-10-2005 kl. 18:28

Hej igen,
Det er ikke slange til klimaanlægget, når det kommer ind ved regnvejr. Din forrude er sandsynligvis(jeg ved selvfølgelig ikke hvilken bil du har?) limet i og den lim kan være sluppet i kanten og derfor kommer der vand ind.
Mvh. Jakob

Jakob Eibye

Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004

31-10-2005 kl. 18:13

Hej igen,
Den lyder lidt svær!!! Det kunne også godt være et utæt dørfolie, som sidder inde bag dørbeklædningen på den pågældende dør?? Tjek også dørpakningen.
Mvh. Jakob