Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Claus Rune Andersen

Claus Rune Andersen
bruger siden
28-03-2005

02-06-2006 kl. 16:33

Har haft en i 3 år - den absolut biligste bil jeg nogen sinde har ejet. (har også haft 2 Lupo 3L). Vi kører 30+ på literen og 45000 ml. serviceeftersyn.
Min kan købes for 170.000 med 142kkm på tælleren (2002)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-06-2006 kl. 17:21

Jeg har haft en i 3 uger og det var en A2 3l fra 2002. Det er en rigtig fin bil til de penge, eneste minus er vindfølsomheden-som er meget markant på motorvej/landevej.Men gå efter en model 2002-frem idet der er kommet nye optimeret gearkasser i. Køb du roligt, men helst med få km-kan nemlig godt blive svær at komme af med igen hvis den har kørt for meget..

Anders Leth

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg