Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-10-2005 kl. 00:51

Du skal helt klart købe Toyota´en! Fordi: *Motoren er lysår bedre, end den PSA-diesel der er i Ford´en *Økonomien er i top i en Yaris, det er en af de billigste biler at eje samlet set - Lupo inklusiv *Kvaliteten er beviseligt den bedste på markedet. *Den kører godt, og der er masser af plads - selv til mig, der er 202 cm =) *Designet ser jeg som et plus - Ford´en er for konservativ for mig. Men prøv begge biler, jeg er sikker på at du vil give mig ret i at 1,4 D-4D motoren er en perle. Den er lydsvag, kraftig, omdrejningsvillig og økonomisk.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-10-2005 kl. 18:14

Angående rust,så kig engang på den svenske side der hedder "Vi Bilägare",der har de noget der hedder "rostregistret",det giver et godt indblik i hvor meget der er gjort ud af rustbeskyttelsen på de enkelte bilmodeller.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

17-10-2005 kl. 19:29

Hej

Jamen der er vist en bred enighed om Toyota er det bedste valg. Og jeg vil støtte de andre og sige at de har ret. Så enkelt er det.
Kasper S. siger klart og tydeligt hvorfor, og du kan være 100% sikker på at hans ord holder.
For din egen og din pengepungs skyld vælger du Toyota.
Det kan godt være at Fords reservedele err billigere, men til gængæld får du meget oftere behov for at købe dem.
Sådan er det ikke med en Toyota...
Tro alle os...