Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
14-10-2005 kl. 22:50
Hvis der stadig er garanti på bilen skal de skifte koblingen ude beregning. Der er fejl i koblingsbelægningen, og hvis man "filer" koblingen som nævnt kan det gå væk, men din kobling holder så også 20 - 30.000km mindre i længden.
Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004
16-10-2005 kl. 17:56
Hej Passat-ejer:-)
Fejlen er meget lige til. Det kræver sandsynligvis en nyt svinghjul og kobling, så er fejlen afhjulpet! Jeg kender fejlen selv, da jeg er VW-mekaniker.Det er simpelthen en fejl i konstruktionen af svinghjulet. Garantien dækker 100% Mvh. Jakob
Fejlen er meget lige til. Det kræver sandsynligvis en nyt svinghjul og kobling, så er fejlen afhjulpet! Jeg kender fejlen selv, da jeg er VW-mekaniker.Det er simpelthen en fejl i konstruktionen af svinghjulet. Garantien dækker 100% Mvh. Jakob
Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004
18-10-2005 kl. 11:31
Hej
Har haft samme problem, dog ikke med en VW. Det viste sig at være en "skæv" kobling. Den ubalance der var kom til udtryk ved igangsætning i 1.ste gear og bakgear. Og aldrig i de øvrige gear. Koblingen blev skiftet og svinghjulet afbalanceret. Så var det problem løst.
God fornøjelse
Hilsen
Carsten
Har haft samme problem, dog ikke med en VW. Det viste sig at være en "skæv" kobling. Den ubalance der var kom til udtryk ved igangsætning i 1.ste gear og bakgear. Og aldrig i de øvrige gear. Koblingen blev skiftet og svinghjulet afbalanceret. Så var det problem løst.
God fornøjelse
Hilsen
Carsten