Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-10-2005 kl. 11:35

Det er en god bil med masser af plads og særdeles gode køreegenskaber. En V6´er er tørstig, men det er til gengæld også en helt speciel oplevelse at køre en bil med sådan en motor. Mht. brændstoføkonomi tror jeg godt du kan køre omkring de 10 km/l, hvis du kører nogenlunde pænt. Vi har selv en Passat V6 4motion (benzin), der i snit kører godt 10 km/l. Så hvis den kan, så kan Mondeo´en også. Husk på rustproblemerne i dørene og bagklap. Det var denne model/årgang hvor problemerne var størst. Fik selv skiftet 3 døre samt repareret 1 dør og en bagklap på Ford´s regning på den Mondeo vi havde (det var en st. car diesel fra 3/2001). Bilen blev omlakeret på begge sider efter udskiftningen, men det blev aldrig det samme igen. Dørene var "kastet på" hvilket resulterede i at det regnede ind. Jeg var ved Ford i alt 8 gange inden jeg var tilfreds incl. en omlakering mere. Det var bare noget af historien om min oplevelse af Ford. Synd at det skal være sådan i nogle tilfælde, når bilen ellers er hel kanon at køre i. Håber jeg ikke har skræmt dig for meget, men held og lykke alligevel.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg